Holaaa!

Hejsan alla där ute! Här är allt bra förutom halsont men sitter nu med en kopp te vilket gör det hela myycket bättre^^
Dålig uppdatering vilket jag beklagar men jag har inget annat att säga än att våran dator här hemma hos mamma är den absolut segaste datorn jag känner tlll. Dessutom har det inte hänt särskillt mycket förutom skolan. :)
Idag gick vi ända till 17.15 i skolan:O Så var typ inte hemma förrän efter 6!! ALdrig varit hemma så sent efter skolan.
Jag ser verkligen fram emot helgen. På fredag är man bjuden på coctailparty, och för en gångs skull har jag ngnting att ta på mig, t.o.m 2 klänningar att välja på!:D Och sedan på lördag är den make-up kurs som gäller på Heaven or Hell.
+Syrran kommer hem på  lördag igen:) Såå roligt så:)

Nu ska jag pyssla med lite småskit innan jag går och lägger mig. Man blir trött av långa skoldagar. Hade gött:)

modell; jag
Fotograf: Malin
Kamera: LG hahahahaha

Kommentarer
Postat av: mamma

bättre seg än inte alls!

2009-08-27 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0