beroende?



Första kvällen utan alkohol på en hel vecka.. Abstinens? Nej faktiskt inte. Däremot fick jag ettt ryck hemma hos mamma förut och pressade färsk apelsinjucie vilket blev en besvikelse.. apelsiner smakar inte lika mkt här hemma..
Ryck nr 2.. vad ska man äta till kvällsmat? Jo det blev en tomat och gurksallad med vinäger MUMSIGT! men även där en besvikelse på tomaterna.

Vad har man annars gjort idag då? Nja har mest varit chill och packat upp. Har oxå bokat upp några klippningar i veckan. Imorron börjar skolan igen. Går in på sista året GAH! Om ett år ska jag kunna arbeta som frisör. Jag har iaf en riktigt stark motivation. I år ska jag ge järnet, Jag vill inte bli lika besviken på betygen som jag blev i 2an.
Ska bli kul att umgås med mina babes hela dagarna igen iaf:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0