090819

Jag kom på att jag aldrig riktigt sammanfattat vad jag har gjort den här sommaren. Jag bestämde mig för att det här sista sommarlovet skulle bli mitt bästa! Jag tycker att jag har lyckats ganska bra:)

- fyllt 18 år!
- Firade missommar i oscars sommarstuga med frisörtjejerna!
- Åkte en vecka till Göteborg och hälsa på syrran och Johan.
-Jobbat järnet på Hud och Hår samt posten.
- STORLÄST alla twilight-böckerna!
-Drinkkväll hos hedvig
-Firat min brors Examen.
- Åkte till smultronstället med frisörtjejerna:)
- Kreta med Hedvig och Stina

Hm.. hoppas jag inte glömt ngt:)

ps.operationen gick jättebra, tydligen var det en spricka i korsbandet oxå men det fixade de samtigt. Nu är mitt knä helt igen och kryckan är åter igen vid min sida


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla fester?! toga-festen, idas och min fest, erics fest osv ;) din lilla slarver ^^

2009-08-20 @ 17:05:13
Postat av: MALIN

FAn, namnet förvann ju! Men Mallaballabus skrev iaf :D

2009-08-20 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0